31. avgust 2024.

Javni poziv za prikupljanje ponuda radi prodaje pokretnih stvari u vlasništvu opštine Šavnik

Sekretarijat za uređenje prostora, komunalno-stambene poslove, imovinu i privredu Opštine Šavnik, na osnovu člana 5 Uredbe o prodaji i davanju u zakup stvari u državnoj imovini (,,Službeni list CG”, broj 44/10) i člana 2 Odluke o raspisivanju javnog poziva za prikupljanje ponuda radi prodaje pokretnih stvari (,,Sl. list CG - opštinski propisi” broj 38/24), objavljuje

J A V N I   P O Z I V

za prikupljanje ponuda radi prodaje pokretnih stvari u vlasništvu opštine Šavnik

I   Predmet javnog poziva je prikupljanje ponuda radi prodaje sljedećih pokretnih stvari u vlasništvu opštine Šavnik, i to:

1. Gusani radijatori za centralno grijanje, ukupne mase 3431,53 kg, po početnoj cijeni od 480,39 €;

2. Bešavne čelične cijevi različitih dimenzija i debljine zida za sistem centralnog grijanja, po početnoj cijeni od 12,60 €;

3. Rashodovani elementi od lima i limene cijevi, po početnoj cijeni od 2,10€;

4. Stari rashodovani reduktor sa elektro motorom, nepravilnog oblika, polomljen i van upotrebe, po početnoj cijeni od 3,50 €;

5. Dva kruga od punog željeza, ukupne mase cca 80,12 kg, po početnoj cijeni od 11,21 € i željezna rešetka, ukupne mase cca 20,07 kg, po početnoj cijeni od 2,80 €;

6. Aluminijski prozori sa staklom dimenzija 1260x1250 mm – 21 komad i aluminijski prozori sa staklom dimenzija 1260x680 mm -9 komada, po početnoj cijeni 90,00 €;

7. Stare stolice (metalni ram stolica), po početnoj cijeni željeza od 5,60 €.

Početna cijena gore navedenih pokretnih stvari, određena je na osnovu Nalaza i mišljenja sudskog vještaka mašinske struke, Nikole Vuksanovića, dipl.ing.maš. iz Podgorice, od 26.06.2024. godine, zavedenog kod Opštine Šavnik, pod brojem 08-01-082/24-1888, od 28.06.2024. godine.

II   Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju sva pravna i fizička lica.

Učesnici javnog nadmetanja su dužni da uz prijavu dostave lične podatke za fizičko lice (ime i prezime, adresu stanovanja, matični broj, odnosno broj lične karte ili pasoša), a za pravna lica naziv i sjedište, potvrdu o registraciji iz Centralnog registra privrednih subjekata Poreske uprave za domaća, odnosno dokaz o registraciji nadležnog organa matične države stranog ponuđača za strana lica.

III   Učesnici javnog nadmetanja su dužni da u postupku javnog nadmetanja uplate iznos depozita i to 10% od početne cijene u korist računa SO Šavnik broj 535-1141-51, koji se vodi kod Prve banke CG, sa naznakom ,,učešće na javnom nadmetanju" i da dokaz o uplaćenom depozitu podnesu zajedno sa prijavom u zapečaćenoj koverti.

IV   Prijave po Javnom pozivu podnose se u zapečaćenom omotu Komisiji za otvaranje i vrednovanje pomuda Opštine Šavnik, najkasnije do dana 13.09.2024. godine, do 9:00 časova isključivo na arhivi opštine Šavnik, sa obaveznom naznakom ,,Ponuda po javnom pozivu (prikupljanje ponuda) za prodaju pokretnih stvari– ne otvaraj”.

V   Javno otvaranje ponuda, na koje su pozvani svi zainteresovani ponuđači, biće održano dana 17.09.2024. godine sa početkom u 11:00 časova u prostorijama opštine Šavnik.

VI   Pod najpovoljnijom ponudom smatraće se od strane ponuđača najveće ponuđena cijena izražena u eurima koja ne može biti manja od početne.

U slučaju da je ponuđena jednaka cijena za istu pokretnu stvar od strane više ponuđača, među tim ponuđačima će se sprovesti postupak javne licitacije.

Komisija će izvršiti rangiranje ponuda u skladu sa dostavljenom dokumentacijom i utvrditi rang listu.

Obavještenje o najpovoljnijem ponuđaču dostaviće se učesnicima postupka u roku od 5 dana od dana sprovođenja postupka.

Učesnici javnog poziva za prikupljanje ponuda imaju pravo prigovora na Odluku, Komisije u roku od 5 dana od dana dobijanja obavještenja o rezultatima provedenog javnog poziva.

Učesniku javnog poziva za prikupljanje ponuda koji ne uspije u postupku, uplaćeni iznos depozita će povratiti u roku od 8 dana od dana isteka roka za prigovor.

Učesniku javnog poziva, sa najpovoljnijom ponudom, uplaćeni iznos depozita će se uračunati u cijenu predmetnih pokretnih stvari.

Učesnik javnog poziva, koji je izabran kao najpovoljniji ponuđač za kupovinu pokretnih stvari je obavezan da isplati cjelokupni iznos kupoprodajne cijene i da zaključi ugovor o kupoprodaji pokretnih stvari u roku od 5 dana od dana konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Zainteresovani ponuđači mogu izvršiti razgledanje pokretnih stvari koje su predmet javnog poziva, u periodu od 02.09. 2024.godine do 06.09.2024. godine, svakog radnog dana od 10,00 do 13,00 časova.

VII   Sva bliža obavještenja i informacije u vezi sa Javnim pozivom mogu se dobiti na telefon 040 266 - 108 ili neposredno u prostorijama Sekretarijata za uređenje prostora, komunalno-stambene poslove, imovinu i privredu, ulica Šavnička III, broj 5.

OPŠTINA ŠAVNIK

SEKRETARIJAT ZA UREĐENJE PROSTORA, KOMUNALNO-STAMBENE POSLOVE, IMOVINU I PRIVREDU

 

javni-poziv-2-9333e8fc45b42e42.pdf